ירושלמים? משפצים את "המפלצת"

    שלום בידרמן 2 Comment on ירושלמים? משפצים את "המפלצת"
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה תבצע בשבועות הקרובים עבודות שימור למפלצת – פסל "הגולם" הידוע בכינויו השגור – פסל המפלצת, שבגן רבינוביץ בשכונת קרית היובל. הפסל הוא פרי יצירתה של האומנית ניקי דה סן פאל, והקמתו התאפשרה באמצעות הקרן לירושלים.

    העבודות יכללו צביעה שימורית מיוחדת של המפלצת כדי לשמור עליה לשנים רבות.

    בנוסף יטופלו הלשונות של המפלצת עליהן התגלשו מאות אלפי ילדים, יבוצעו תיקונים בבסיס הפסל, יוחלף החול בגן ויונמכו הקירות והגדרות בחזית הגן – הפונות לרחובות טהון וסאלד.

    לצורך ביצוע עבודת שימור פסל המפלצת, נבחר האומן ומומחה הצבע רוני גולדברג, שהכין מפרט אודות הצבע וביצוע העבודה. המפרט הועבר לבדיקתם ואישורם של דוד ביגלאייזן, המשמש כמנהל השימור של מוזיאון ישראל וד"ר מרטין וויל, לשעבר מנכ"ל מוזיאון ישראל, והותאם להנחיותיהם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתוך עיון במסמך ההסכם הקואליציוני: אנשי "דגל/ג" הם בשמחה שוב נותנים יד בתחכום רב במסע השמד והניאוף ר"ל בענין של הגיוס: עכשיו שנתפסו על חם חם חם הם טוענים, תעיינו היטב במסמך המצו”ב ותראו את התחכום ואת ה’הבה נתחכמה לו’ שנעשה פה כדי לקדם את חוק הגיוס בני ישיבה, מבלי לעורר ריאקציה נגדית באמצעות הכלא הצבאי הטמאה, אלא ע”י תקציבי עתק שיוקצו על מנת לעודד הקמת מסגרות צבאיות חרדית ואת שילוב החרדים בהסכמת ר' שטיינמן שליט"א וכו' באקדמיה ובשילוב בתעסוקה וכו’ וכו’, רח”ל.

      מתברר לנו כי לא רק שלא הועילו בחתימת ההסכם, אלא רק גרמו בחתימתם להעמקת הגזירה ולהחרפת הסכנה הנוראה, וכפי שהטיב מר יצחק נחשוני להגדיר אמש, שאין כאן כל בשורה בחוק הגיוס, וכי יש כאן רק אחיזת עיניים ואחיזה בכיסאות והרבה כסף בכיס של החכי"ם…

      החכי"ם האלו לא פחות משותפי הסיטרא אחרא, הם לכאורה מזרע בני המן שלמדו בבני ברק! הם ידעו בדיוק על מה הם חותמין, ואעפ"כ לא היה להם שום בעיה לחתום על מסמך של שמד בפועל, על בני ישיבות. הם לא מעונינים לעזור לציבור החרדי שבחרו בהם, בכלל לא, הם רק חושבים על עצמם כמה כסף הם מרוויחים כל חודש וכו'

      לצערנו הם אינשי דלא מעלי המנסים להפריע להצלח בני תורה, וכך כתוב שם שחור על גבי לבן, ואותן ידיים זדוניות שיש על זה דם, לא רעדו לחתום על מסמך מזעזע זה, כשהם מוכרים את נשמת היהדות בעד נזיד עדשים, ושוב כסף ועוד כסף. הנה באמת לא ראיתי להם מקום לטעות ולחתום בעד גזרת "שמד".

      הננו למחות בזה בשם כל ישראל, על כבודה של תורה, כאשר אינשי דלא מעלי, אנשים רקים ופוחזים, כופרים בד' ובתורה, ומשומדים, שונאים לומדי תורה, שחתמו מסמך השמד כדי לעזור לציונים, לשרוף נשמות בני ישיבות בארץ ישראל, ולתת יד לכופרים הארורים המשומדים המסיונרים, ברצון ובידיעה. אחרי שבחנו בהם כדי לבטל גזירת הגיוס ולא בטלו הגזירה, הם ממש גנבים ונוכלים, אוי לו לאותו בושה, שלוקחים נוכלים ליצג אותנו, הם החכי"ם של החרדים בבית זונות הגדול של כנסת. ניכר למרחוק רוב גדול, שהם שלוחי ה-ס"ם. הם מבזים גדולי התורה של דורנו ומחללים שם שמים ברבים, ואלו שאין להם חלק בעולם הבא. נראים כמשפחת אחשוורוש והמן הרשע.

      מתוך עיון במסמך ההסכם הקואליציוני: אנשי "דגל/ג"
    2. 1

      עצניק מטומטם אתם אידיוטים גדולים!!!!